Job shadowing in izobraževanje učiteljev 2023-24

6. november 2024

Na naši šoli smo v šolskem letu 2023 24 izvedli tudi 2 aktivnosti sledenja na delovnem mestu (Job shadowing) in 2 aktivnosti udeležbe na tečaju v mednarodnem okolju.


Dva učitelja sta se v maju 2024 udeležila enotedenske aktivnosti sledenja na delovnem mestu na gostiteljski šoli OŠ Đuro Pilar v Slavonskem Brodu na Hrvaškem. Pred aktivnostjo smo skupaj sestavili program in dokument o učnih izidih, ki so ga udeleženci pred odhodom tudi podpisali, tako, da so bili vsi udeleženci maksimalno pripravljeni na aktivnost. Aktivnosti sledenja na delovnem mestu s
ovsebovala opazovanje pouka in ostalih aktivnosti na šoli, organizacijo pouka, reševanje problemov in hrvaški šolski sistem. Pridobivala sta znanja, ki so pomembna za doseganje naših projektnih ciljev. Udeleženca sta izvedela več tudi o trajnostnih vprašanjih, saj sta bila seznanjena z delom, aktivnostmi in novimi znanji o vrtnarjenju, ki so zadevala skupino učencev, ki so imeli mobilnost v istem času
,potovali so skupaj in je bila to odlična priložnost za izmenjavo mnenj. Oba udeleženca sta izboljšala praktične spretnosti, ki so pomembne za njuno delo. Oba udeleženca sta pridobila znanja in vedenja kako hrvaška šola pristopa k STEM tematiki, opazovala sta pouk TEH in robotike, ter pouk in organizacijo dela v 1. razredu. Imela sta možnost opazovati katera digitalna orodja uporabljajo na hrvaški šoli (npr. kvize Kahoot, Quizlet, Canva predstavitve, QR kode, aplikacijo QRbot) in jih sedaj več uporabljata pri svojem delu. Starejši učenci so v okviru skupinske mobilnosti pripravili delavnico in predstavili kako se na njihovi šoli ukvarjajo z robotiko, sedaj po njihovem zgledu udeleženec senčenja že uvaja Lego EV3 Mindstorm aktivnosti v tečaj robotike. Uvaja tudi novo digitalno orodje, in sicer učence postopno uvaja, da prehajajo iz klasičnih predstavitev ppt na bolj posodobljene Canva predstavitve. Najmlajši tudi tu uporabljajo Bee Bote, tudi mi smo jih sedaj že vpeljali v pouk. Učenci 1. razreda so s pomočjo QR kod raziskovali svojo šolo. Dobili so pametni zavihek in zemljevid šole. Zemljevid jim je pomagal najti pravo mesto in QR kode. Navodila in naloge berejo s tablico. Tema je bila učencem predstavljena s pametnim zavihkom, z aplikacijo QRbot. Uporabljali so https://br.qr-code-generator.com. Takšen dan dejavnosti bo izvedel tudi naš učitelj 1. razreda.


Dve učiteljici sta se tudi udeležili tečaja “ICT Learning by doing” aprila 2024 v organizaciji I Develop Training S.L, Tenerife, Španija.


Tema tečaja " ICT Learning by doing" je vsebovala točno takšna znanja, ki so bistvena za dosego naših Erasmus ciljev. S pomočjo tečaja “ICT Learning by doing” sta obe udeleženki pridobili in izboljšali praktična znanja za delo z učenci, vsak dan sta imeli cca 1 uro uvodnega dela, v skupinah so imeli socialne in povezovalne igre, spoznali sta nove pristope vpeljave takšnih iger v pouk. Ravnateljica je kot vodja šole poskrbela, da so nova znanja prišla do vseh razrednikov na šoli. Udeleženki sta največ znanj pridobili na področju uporabe digitalnih tehnologij in jih sedaj več uporabljata pri svojem delu, tako sta izboljšali svoje spretnosti organizacije, saj jima uporaba novih orodij prihrani veliko časa. Naučili sta se uporabljati veliko digitalnih vsebin za bolj sodoben in zanimiv pouk. Poglobili sta znanje uporabe Google Tools (Drive, Docs, Sheets, Slides), spoznali kako interaktivno uporabljati Youtube video, kako ustvariti video za “Flipped Classroom Lesson” ter E-knjigo s pomočjo uporabe orodja Book Creator. Spoznali sta kako vključiti starše v pouk (ClassDojo, EdModo), naučili sta se uporabljati predstavitve v orodju Canva, in kako sestavljati kvize v Quizlet in Kahoot okolju, kako ustvariti blog na Wordpress.com, spoznali sta Photo urejevalnike in zelo uporabno aplikacijo za evalvacijo dela učencev Socrative, spoznali sta tudi Showbie orodje, ki na zelo modern način povezuje učence in učitelja pri delu in prihrani veliko časa. Posledica izobraževanja je da učitelji in učenci na naši šoli že uporabljamo kar nekaj od teh novih znanj, vendar je uvajanje novih orodij proces, ki zahteva čas, zato smo se na naši šoli (za dosego projektnega
cilja: Dvig digitalnih kompetenc pri učiteljih in učencih in uporaba novih tehnologij) pridružili konzorciju, ki ga je razpisalo Ministrstvo za vzgojo in izobraževanje z naslovom »Usposabljanje strokovnih in vodstvenih delavcev v vzgoji in izobraževanju za krepitev digitalnih kompetenc, kompetenc za trajnostni razvoj ter finančne pismenosti«. Ravnateljica je oblikovala tim za digitalne competence na naši šoli, ki bo raziskal in določil prioritetne naloge na področju izobraževanja strokovnih delavcev na naši šoli ter sodeloval s konzorcijem.


V tem tednu sta obe udeleženki spoznali tudi posebnosti španskega šolskega sistema. To je bil tečaj usposabljanja učiteljev v mednarodnem kontekstu, zato sta poleg kompetenc na področju IKT pridobili veliko praktičnega znanja na področju didaktike pouka, izmenjave praks udeležencev, poglobili sta jezikovno znanje in povečali svojo delovno samozavest, ter hkrati krepili zavedanje EU vrednot.

Novice

28. marec 2025
PONEDELJEK, 24. 3. SLOVENŠČINA 8.30 - 9.30 3. a - učilnica 6 3. b - učilnica 1 3. c - učilnica 8 6. a - učilnica 26 6. b - učilnica 25 6. c - učilnica 24 9. a - učilnica 31 9. b - učilnica 32 Učenci po NPZ počakajo v učilnicah do 10.00, da ne motijo ostalih razredov, ki imajo pouk. Učenci 7. in 8. razredov imajo preduro, prvo in drugo uro pouk po naslednjem razporedu: 7. a - nem, špo, špo v dvorani 7. b - nem, mat, mat v učilnici 14 7. c - nem, nar, nar v učilnici 21 8. a - fvfž/nem, slj, slj v učilnici 16 8. b - fvfž/nem, slj, slj v učilnici 19 8. c - fvfž/nem, slj, slj v učilnici 23 Malica za vse učence 6., 7., 8. in 9. razredov bo po drugi šolski uri v učilnicah. Odmora med prvo in drugo šolsko uro ni. Pouk po drugi šolski uri poteka po običajnem urniku. ČETRTEK, 27. 3. MATEMATIKA 8.30 - 9.30 3. a - učilnica 6 3. b - učilnica 1 3. c - učilnica 8 6. a - učilnica 26 6. b - učilnica 25 6. c - učilnica 24 9. a - učilnica 31 9. b - učilnica 32 Učenci po NPZ počakajo v učilnicah do 10.00, da ne motijo ostalih razredov, ki imajo pouk. Učenci 7. in 8. razredov imajo preduro, prvo in drugo uro pouk po naslednjem razporedu: 7. a - špa, geo, geo v učilnici 18 7. b - špa, zgo, zgo v učilnici 14 7. c - špa, špo, špo v dvorani 8. a - nem/šhk, mat, mat v učilnici 16 8. b - šhk, mat, mat v učilnici 19 8. c - šhk/špa/nem, mat, mat v učilnici 23 Malica za vse učence 6., 7., 8. in 9. razredov bo po drugi šolski uri v učilnicah. Odmora med prvo in drugo šolsko uro ni. Pouk po drugi šolski uri poteka po običajnem urniku. TOREK, 1. 4. ANGLEŠČINA, GEOGRAFIJA 8.30 - 9.30 6. a - učilnica 26 6. b - učilnica 25 6. c - učilnica 24 9. a - učilnica 14 9. b - učilnica 32 Učenci po NPZ počakajo v učilnicah do 10.00, da ne motijo ostalih razredov, ki imajo pouk. Učenci 7. in 8. razredov imajo prvo in drugo uro pouk po naslednjem razporedu: 7. a - anj, anj v učilnici 18 7. b - špo, špo v dvorani 7. c - anj, anj v učilnici 21 8. a - bio, bio v učilnici 16 8. b - zgo, zgo v učilnici 19 8. c - geo, geo v učilnici 23 Malica za vse učence 6., 7., 8. in 9. razredov bo po drugi šolski uri v učilnicah. Odmora med prvo in drugo šolsko uro ni. Pouk po drugi šolski uri poteka po običajnem urniku.
27. marec 2025
Četrtek, 10. 4., ob 18.00.
26. marec 2025
Na povezavi najdete vabilo na avdicijo za otroškega voditelja ali voditeljico oddaje Z kot Zofka.
Več novic
Share by: