Erasmus + KA2: "Carnival - Lives in Festival"

Sep 12, 2023

»Carnival - Lives in Festival«

Exchange of Good Practices

Croatia - Malta - Slovenia - Sweden - Turkey - UK

O PROJEKTU:

Namenjen projekta je prikazati raznolikost in učenje oz. nadgrajevanje sporazumevanja preko različnih zvrsti umetnosti. Razvit je bil iz uspešne raziskave, katere rezultati so pokazali, da umetnost lahko izboljša pisne sposobnosti, saj se otroci počutijo bolj čustveno zavzeti za svoje delo. Preko umetniškega izražanja, slikarstva, maketarstva, filma, plesa in glasbe se bomo osredotočali na karnevale in festivale po Evropi in po svetu. Partnerske šole iz Velike Britanije, Malte, Hrvaške, Švedske in Turčije bomo odkrivale dediščino festivalov in jo skušale uporabili za nadgradnjo svojih učnih metod in učnih načrtov.

 

PROJEKTNI TIM NA ŠOLI:

  • Nevenka Lamut, ravnateljica,
  • Janja Bažec, koordinatorica projekta, učiteljica angleščine,
  • Luka Čepon, učitelj v 2. razredu,
  • Iris Kosmatin, učiteljica likovne umetnosti,
  • Tatjana Uhan, učiteljica v 5. razredu,
  • Ota Trajković Haziri, učiteljica v 1. razredu,
  • Darja Žalec Adlešič, učiteljica v 1. razredu,
  • Petra Premk, učiteljica v 4. razredu,
  • Karmen Horvat, učiteljica v 5. razredu,
  • Tina Sodec, učiteljica angleščine,
  • Barbara Bučer, učiteljica v podaljšanem bivanju

 

CILJI:

Izgradnja skupnosti:

Projekt omogoča otrokom v vsaki partnerski šoli, da skupaj pripravijo svojo različico karnevala ali festivala, o katerem so se naučili od drugega partnerja. Projekt omogoča otrokom v vsaki partnerski šoli, da skupaj sodelujejo pri praznovanju lastnega tradicionalnega festivala ali karnevala.

Spoznavanje drugih kultur:

Otroci bodo med seboj odkrili več, ko bodo spoznavali tradicije iz drugih držav. Otroci pri drugih partnerjih učijo otroke o sebi in svoji kulturi. Otroke učimo umetnosti z namenom. Otroci se naučijo risanja, plesanja, petja, izdelave modelov in snemanja filmov za karneval ali festival. Njihovo učenje je resnično in osredotočeno.

Otroci razvijajo komunikacijske spretnosti.

Umetnost in njen poudarek morata biti ustvarjena tako, da jo lahko drugi razumejo. Tako se poveča njihovo znanje domačega in tujega jezika.

 

DELO:

 

Mobilnosti učiteljev:

C1 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v oktobru 2020: Jesen – božični festivali po vsem svetu.

 

C2 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v januarju 2021: Pomlad – Uvod v pust – Praznovanje dediščine.

 

C3 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v aprilu 2021: Poletje – Ljudski festivali poletja.

 

C4 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v novembru 2021: Jesen – Zimski festivali.

 

C5 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v januarju 2022 Pomlad – Holi festival barv.

 

C6 Kratkoročno izobraževanje učiteljev:

Izobraževanje v maju 2022 Poletje – Hrana, festivali in verovanja.

 

Redna srečanja na e-Twinningu, e-pošta in komunikacija preko aplikacije Whats Up bodo zagotovili pravilno izvajanje projektnega procesa in sodelovanje med partnerji. 

 

PRIČAKOVANI REZULTATI:

Namen tega projekta je nadgraditi dobro delo, ki so ga osnovna šola Rayleigh in njeni partnerji po Evropi dosegli pri ustvarjanju inovativnih pristopov k poučevanju in učenju. Projekt Erasmus plus Meet the Ancestors je mednarodni uspeh dosegel kot študija primera za Google. Ta projekt je razvil interaktivno spletno mesto, ki so ga upravljali vsi partnerji, da bi pokazali vpliv skupnega dela po Evropi. Uporabljali so ga za spodbujanje programa Erasmus + in skupnega učenja na sestankih tako z lokalnimi izobraževalnimi organi kot s šolami. Rayleigh Osnovna šola je zaključila projekt, ki ga je zasnovala in podprla Kraljeva operna hiša, Izboljšanje pisanja z ustvarjalnimi umetnostmi.

Ta projekt je dokazal, da lahko umetnost pripomore k izboljšanju in vključevanju otrok v pisanje. Verjamemo, da moramo ob spreminjanju našega sveta svoje otroke naučiti, da bodo bolj prilagodljiv v mislih in bolj ustvarjalni.

Novice

16 May, 2024
RAZPORED VRAČANJA UČBENIKOV IZ US ZA ŠOLSKO LETO 2023/24 IN PREVZEM UČBENIKOV ZA ŠOLSKO LETO 2024/25 1.A - 20.6., 3. šolsko uro, ČETRTEK 1.B - 20.6., 1. šolsko uro, ČETRTEK 2.A - 19.6., 4. šolsko uro, SREDA 2.B - 19.6., 2. šolsko uro, SREDA 2.C - 19.6., 1. šolsko uro, SREDA 3.A - 18.6., 3. in 4. šolsko uro, TOREK 3.B - 18.6., 1. in 2. šolsko uro, TOREK 4.A - 17.6., 4. in 5. šolsko uro, PONEDELJEK 4.B - 17.6., 1. in 2. šolsko uro, PONEDELJEK 4.C - 12.6. ob 12.20 v razredu, SREDA 5.A - 14.6., 1. in 2. šolsko uro, PETEK 5.B - 13.6., 4. in 5. šolsko uro, ČETRTEK 5.C - 13.6., 1. in 2. šolsko uro, ČETRTEK 6.A - 12.6. ob 8.30, SREDA 6.B - 11.6. ob 8.30, TOREK 6.C - 10.6. ob 8.30, PONEDELJEK 7.A - 7.6. ob 8.30, PETEK 7.B - 6.6. ob 8.30, ČETRTEK 7.C - 5.6. ob 8.30, SREDA 8.A - 4.6. ob 8.30, TOREK 8.B - 3.6. ob 8.30, PONEDELJEK 9.A - 29.5. ob 8.30, SREDA 9.B - 30.5. ob 8.30, ČETRTEK 9.C - 31.5. ob 8.30, PETEK - Učenci v knjižnico k vračanju prihajajo posamično, po abecednem redu. Ko se učenec po vračanju vrne v učilnico, pokliče naslednjega. - Vračanje traja tudi med odmori. - Če vračanje za razred še traja po njihovi zadnji uri pouka, morajo tisti, ki še niso bili na vrsti, počakati na vračanje pred knjižnico. - Učbeniki morajo biti v čistih, ne strganih ovitkih z novo nalepko. - Za prejem novih učbenikov morajo učenci imeti s sabo prazno torbo ali vrečo. V času vračanja učbenikov bo knjižnica za izposojo/vračanje odprta od 8.00 – 8.25h.
13 May, 2024
Akcija bo potekala v ponedeljek, 20. 5., od 15.00 do 18.00, v torek, 21. 5., od 7.30 do 8.30 ter od 14.30 do 18.00, v sredo, 22. 5., od 7.30 do 8.30 ter od 14.30 do 18.00. Pred šolo bo stal zabojnik za papir. Papir se bo tehtal. Razred, ki bo zbral največ kilogramov, bo nagrajen s pico in prosto uro. Akcijo organizira Šolski sklad.
12 May, 2024
V ponedeljek, 20. maja, bodo od 17.00 do 18.30 potekale govorilne ure. Starši bodo od predstavnikov razredov dobili povezavo do tabele z razporedom, v katero se lahko vpišejo. Tabela bo za vpis na voljo do petka zvečer.
Več novic
Share by: